Oferta

Pole Dance

zajecia - pole dance

Zajęcia Pole w odróżnieniu od innych form ćwiczeń zajęcia nie koncentrują się na wybranej grupie, lecz pracują nad szeroką gamą mięśni, a technika tych ćwiczeń wzmacnia całe ciało, nogi, brzuch, pośladki, ramiona i oczywiście umysł, używając do tego ciężaru twojego ciała. W przeciwieństwie do większości zajęć aerobowych, Pole Dance łączy zmysłowość i zabawę angażując umysł i ciało w bardzo unikatowy sposób, to efektywne i atrakcyjne ćwiczenia dla nowoczesnych kobiet, a także i mężczyzn, którzy szukają zabawnego oraz stawiającego wyzwania sposobu na nabranie i utrzymanie dobrej kondycji fizycznej. Większość osób już po dwóch zajęciach jest w stanie skutecznie wykonywać kilka ruchów, figur i tzw “spinów”. Przeminęły już czasy, kiedy taniec na rurce utożsamiany był wyłącznie z klubem nocnym i cieszymy się z faktu, iż siłownie i kluby sportowe na całym świecie akceptują taniec na rurce jako formę fitness-u . Efekty są widoczne już po paru tygodniach ćwiczeń. Najmocniej pracują mięśnie brzucha oraz ręce. Nie musimy robić pompek, ani podnosić ciężarów, żeby mieć piękne, smukłe i wyrzeźbione ramiona. Wystarczy zapisać się na Pole Dance w STREET DANCE STUDIO!

Boisz się, że nie dasz rady? Nic bardziej mylnego!

Początkowo każdemu ciężko wykonać podciąganie na rurze, lecz nie martw się! Wszystko przyjdzie z czasem, zajęcia są tak dostosowywane, by każdy uczestnik mógł wzmocnić swoje mięśnie i poprawić kondycję. Na pewno przybędzie wam siniaków, lecz po czasie będziecie z nich dumni, a ich ilość na pewno zmaleje z biegiem czasu i będzie to efekt waszej ciężkiej pracy i aktywności.

KILKA RAD DLA CIEBIE:

* Przed każdą lekcją nie wolno smarować ciała oliwkami, kremami oraz lotionami etc.
* Nogi muszą być odkryte jako, że ciało osłonięte spodniami bądź też rajstopami nie będzie przylegało do rurki dlatego najlepiej trenuje się w krótkich spodenkach.
* Trening na boso lub w baletkach. nie ćwiczymy w pierścionkach i innej biżuterii
* Przy każdej rurze mogą ćwiczyć maksymalnie 2 osoby

Ćwiczymy na dwóch poziomach zaawansowania:
– poziom początkujący
– poziom open

Pracujemy na oryginalnym sprzęcie marki m-pole.

TRENERZY:
Sprowadzamy dla Was najlepszych w Polsce, jak i za granicą trenerów POLE DANCE – wszyscy certyfikowani!

Paweł Kułaga – Półfinalista Mistrzostw ŚWIATA 2016! Mistrz POLE DANCE w HOLANDII 2016! V-ce Mistrz Polski POLE DANCE 2015! Wszechstronny tancerz i dyplomowany instruktor tańca hip-hop, modern jazz, pole dance. Miał okazję szkolić się pod okiem najlepszych w Debbie Reynolds Studio w Los Angeles, czy w nowojorskim Broadaway Dance Center. Szkolił się ponadto w londyńskim Pineapple Studio czy DanceWorks. Tańczył m in na deskach Teatru Aoia czy Teatru Nowego w Łodzi. Miał okazję tańczyć podczas eventow Desperados Wild Spots w Krakowie, Miss Polski Ziemi Łódzkiej, czy Miasto Kobiet Od niespełna roku mieszka w Łodzi, gdzie rozwija swoją kolejną pasję, jaką jest pole dance. . Kocha pracę z dziećmi i młodzieżą, a jego zajęcia dadzą powiew świeżości oraz niesamowitą energię!

Maja Szklarz Tomkowska – Instruktor vertical dance (pole dance) – Posiada międzynarodowy certyfikat instruktora Vertical Dance. W pole dance fascynuje ją możliwość pokonywania słabości oraz ograniczeń własnego ciała. Na trening poświęca każdą wolną chwilę. Naucza i nadal się szkoli, by dalej zgłębiać tajniki tego fascynującego tańca. Z wykształcenia – architekt krajobrazu. Kocha jazdę na rolkach i aktywnie uczestniczy w tworzeniu Centrum Sportów Ekstremalnych w Płocku. Przeszłą niezliczoną ilość warsztatów i eventów, szkoląc się u najlepszych!

Sztangi

zajecia - sztangi

SZTANGI – Zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki. Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Efekt uboczny ćwiczeń to utrata kalorii – godzinne zajęcia pozwalają spalić ok. 400-800 kcal w zależności od wybranego obciążenia i indywidualnych parametrów. Po tych zajęciach poprawisz siłę mięśniową i wydolność, wzmocnisz kości i stawy, koordynację ruchową, stabilność sylwetki. Fitness ze sztangami przeznaczony jest dla każdej zdrowej, dorosłej osoby, bez względu na jej poziom zaawansowania.
Trening przeznaczony dla kobiet i mężczyzn.

Lejdis Jump

zajecia - lejdis jump

Lejdis Jump to nowoczesny sposób na energetyczny fitness. To także polska marka, która powstała z miłości do ćwiczeń na trampolinach. Jesteśmy młodzi, ambitni i nie sposób zatrzymać nas w miejscu. Czekamy na Ciebie, skacz z Lejdis Jump! Trampoliny Lejdis Jump to profesjonalny, nowoczesny sprzęt fitnessowy. Produkowany w Polsce, wykorzystując najwyższej jakości materiały i zachowując najbardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa. Konstrukcja stalowa trampoliny Lejdis Jump to sześciokąt o przekątnej 130 cm. Metalowa rączka jest mocowana do konstrukcji tak, by można było ją łatwo zdjąć. Batut mocowany jest do konstrukcji za pomocą gumowych lin i wzmacniany na brzegach taśmą stabilizującą. Nóżki trampoliny Lejdis Jump są na stałe zamocowane do konstrukcji, zakończone gumowymi nakładkami, które zapewniają stabilność podczas użytkowania. Waga trampoliny Lejdis Jump nie przekracza 14 kg, co sprawia, że łatwo ją transportować. Opracowana przez nas konstrukcja trampoliny gwarantuje cichą pracę i wytrzymałość. Ćwiczenia na naszych trampolinach nie muszą ograniczać się tylko do podskoków, można mocować do nich taśmy expander i wykonywać ćwiczenia wzmacniające całe ciało. Dla Lejdis Jump nie ma ograniczeń!

Przeciwwskazania do uczestnictwa w zajęciach LEJDIS JUMP:

-ciąża

-zwyrodnienia stawów

-choroby układu krążenia

-osteoporozy

-endoprotezy

-zaburzenia koordynacji lub równowagi

-świeże urazy

-nadwaga – wiążąca się z dużym obciążeniem stawów

-choroby układu oddechowego

-ogólny zły stan zdrowia

-koślawość kolan i stóp

Na czym polega fenomen?
Podczas skakania pracuje 638 mięśni ciała. Kiedy wykonujemy skok nasze mięśnie spinają się, a w powietrzu przez krótką chwile rozluźniają. W tym samym czasie głęboko oddychamy , oczyszczamy i dotleniamy organizm. W ten sposób ćwiczymy i modelujemy sylwetkę. Czyni to skakanie jednym z najbardziej efektownych ćwiczeń. Podczas jednych zajęć możemy spalić od 600-1000 kcal. Wszystko zależy od intensywności treningu. Trampoliny obciążają o 70% mniej kolana niż bieganie czy tenis.

Korzyści z ćwiczeń na trampolinach :
– przyśpieszony metabolizm, świetne dla tych, którzy chcą schudnąć
– ujędrnienie i uelastycznienie skóry oraz mięśni (w walce z cellulitem!)
– zwiększenie dotlenienia organizmu, zwiększenie przepływu tlenu do tkanek
– poprawienie krążenia limfy przez węzły chłonne
– wzmocnienie serca – większa energia i poczucie witalności
– rozwijanie umiejętności kontroli, równowagi i zwiększenie koncentracji

SKACZ, CHUDNIJ I BAW SIĘ DOBRZE NA NAJLEPSZYCH TRAMPOLINACH W MIEŚCIE!

Instruktor: MASTER INSTRUCTOR LEJDIS JUMP – Joanna Gąsiorowska

Taniec Towarzyski dla Dzieci

zajecia - taniec towarzystki dla dzieci

Taniec towarzyski to świat kolorowych sukni zdobionych piórami i cekinami, eleganckich fraków i parkietu wypełnionego parami, muzyką standardową i latynoamerykańską.Nauka tańca towarzyskiego przynosi wiele korzyści, takich jak wyprostowana sylwetka, fantastyczna koordynacja ruchowa, oraz dobra kondycja. Taniec ma również wpływ na charakter, tancerze stają się bardziej zaparci w dążeniu do celu, nabywają  więcej kultury osobistej. Dzięki występom przed publicznością dzieci stają się bardziej pewne siebie przez co jest im łatwiej zawiązywać nowe znajomości. Taniec towarzyski uczy też cierpliwości (do partnera i treningu) jak i samodyscypliny.

Hip-Hop

zajecia - hip-hop

Hip-Hop – to doskonałe zajęcia dla dzieci i młodzieży mających wiele energii i chcących ją wykorzystać we właściwy i ciekawy sposób. Uczestnicy zajęć nauczą się manipulować rytmem, jak nigdy przedtem. Częste pokazy i występy taneczne pomagają dzieciom pokonywać stres oraz tremę. Zajęcia pomagają rozwijać odwagę, koordynację ruchów, dynamikę, a przede wszystkim dają wiele radości. Wyrabiają umiejętność pracy w grupie. Zespoły prezentują swoje zdolności na imprezach plenerowych w mieście oraz poza nim, uroczystościach szkolnych, konfrontacjach i turniejach tańca.  Zajęcia taneczne z hip-hopu pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka.

Zespoły taneczne:
4-6 lat (LUZIK JUNIOR)
7-9 lat (LUZIK)
7-11 lat (JUMP SDS)
9-12  lat (BEAT KILLERS)
13-16 lat (SMOOTH STEP)
powyżej 16 lat (STREET DANCE CREW)

Instruktor: Joanna Zielińska, Paweł Kułaga, Paula Milińska

Twerk / Dancehall

zajecia - twerk dancehall

Dancehall – wywodzi się z gorącej Jamajki. Ma porywać i wręcz zmuszać do ruchu. Doskonała atmosfera i słońce na parkiecie to dewiza tych zajęć! Te zajęcia to idealna opcja dla osób, które lubią oryginalność, kreatywność i chcą pokazać własne ja, otworzyć się i poczuć pewność siebie. Opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch. Każdy, kto kocha taniec jest mile widziany.. To również ukryta gimnastyka – twoje ciało ciężko pracuje, a ty nawet o tym nie myślisz i tego nie odczuwasz, bo czerpiesz z tańca maksimum przyjemności. Zajęcia sprawią, że poczujesz się naprawdę kobieco!

Twerk – jest to styl tańca przeznaczony dla kobiet. Polega on na rytmicznym potrząsaniu pośladków w różnych pozycjach. Styl ten wykształcił się niedawno, jednak zyskał ogromną popularność na całym świecie. Na zajęciach z twerku panie mogą poczuć się bardzo kobieco i seksownie, a także mogą poprawić swoją samoocenę i pewność siebie. Ten styl przeznaczony jest dla kobiet o każdym rozmiarze

Płaski brzuch / Jędrne pośladki

zajecia - plaski brzuch posladki

PŁASKI BRZUCH/JĘDRNE POŚLADKI – jak sama nazwa wskazuje na zajęciach skupiamy się właśnie na tych częściach ciała, by je wysmuklić i wymodelować w jak najwłaściwszy sposób. Poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem.

Lejdis Jump Killer

zajecia - lejdis jump killer

LEJDIS JUMP KILLER – mega intensywny trening na trampolinach. Trening na trampolinie sam w sobie już jest ogromnym wysiłkiem. My natomiast stworzyliśmy zajęcia dla tych, którzy chcą zrobić konkretny trening LEJDIS JUMP z modelowaniem i konkretnym wzmacnianiem całego ciała. Na tych zajęciach nie ma zmiłuj! Grupa ma za zadanie trzymać równe tempo ćwiczeń, by energia na zajęciach cały czas była na tym samym poziomie. Dzięki temu można zwiększać intensywność i poziom ćwiczeń. Dlatego też jest to trening tylko dla osób bez problemów zdrowotnych i chcących w 45-50 minut zrobić konkretny trening. Na tych zajęciach będziemy używać również kettlebell’s, hantli, ekspanderów, czy gum. Doskonały trening dla mężczyzn oraz kobiet, którzy mieli już styczność z fitnessem.

Instruktor: MASTER INSTRUCTOR LEJDIS JUMP – Joanna Gąsiorowska

Fit Ball

zajecia - fitball

FIT BALL – fitness z piłkami. Zajęcia na dużych piłkach, które stosowane są również w rehabilitacji. Fit ball to wspaniały trening ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce świetnie wzmocnią nasze ciało w odciążeniu kręgosłupa. Piłka jest wykorzystywana jako jeden z lepszych przyborów do treningu funkcjonalnego, podczas którego nie izolujemy pracy mięśni, trenujemy kompleksowo całe ciało i jednocześnie wzmacniamy mięśnie posturalne, poprawiając naszą równowagę i siłę wewnętrzną. Trening polecany zdecydowanie dla wszystkich.

Tabata

zajecia - tabata

TABATA – ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.
Treningu Tabata nie należy powtarzać częściej niż 2-3 razy w tygodniu. Serii ćwiczeń nie wolno wykonywać na czczo oraz po posiłku. W związku z intensywnym wyczerpaniem organizmu, należy dbać o regularne uzupełnianie niedoboru elektrolitów w organizmie i odpowiednią suplementację.