Karnet Fitness

LEJDIS JUMP

Lejdis Jump to nowoczesny sposób na energetyczny fitness. To także polska marka, która powstała z miłości do ćwiczeń na trampolinach. Jesteśmy młodzi, ambitni i nie sposób zatrzymać nas w miejscu. Czekamy na Ciebie!

Więcej

LEJDIS JUMP KILLER

Trening na trampolinie sam w sobie już jest ogromnym wysiłkiem. My natomiast stworzyliśmy zajęcia dla tych, którzy chcą zrobić konkretny trening LEJDIS JUMP z modelowaniem i konkretnym wzmacnianiem całego ciała.

Więcej

LATINO SOLO

To idealne zajęcia dla osób, które nie mają partnera do tańca, lub ich partner nie do końca czuje się w tańcu. LATINO SOLO to mix gorących rytmów z zakresu salsy solo, rytmów latynoamerykańskich, merengue, cha-cha.

Więcej

FIT BALL

Zajęcia na dużych piłkach, które stosowane są również w rehabilitacji. Fit ball to wspaniały trening ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce świetnie wzmocnią nasze ciało w odciążeniu kręgosłupa. Trening polecany zdecydowanie dla wszystkich.

Więcej

3w1 – AEROBIK – GIMNASTYKA – TANIEC

Podczas zajęć nauczycie się dynamicznie i ekspresyjnie łączyć różne style tańca, które można wykorzystać w zwykłych zajęciach fitness jak i w klubie, takie jak: dancehall, salsa, cha-cha, funk …

Więcej

POWER FIT – Fit Poranek

Chcesz się obudzić? Przyjdź na POWER FIT – FIT PORANEK W SDS. To lepsze niż poranna kawa! Są to idealne zajęcia dla osób, które chcą popracować nad swoją sylwetką i przy tym dobrze się bawić.

Więcej

PERFECT BODY

Perfekcyjna sylwetka w zasięgu ręki! Wyrzeźbione ramiona, płaski brzuch, jędrne pośladki, biodra, biust i uda – to wszystko osiągniesz dzięki zajeciom Perfect Body! To kombinacja ćwiczeń wzmacniających i cardio.

Więcej

TWERK / DANCEHALL

Twerk jest to styl tańca przeznaczony dla kobiet. Polega on na rytmicznym potrząsaniu pośladków w różnych pozycjach. Dancehall wywodzi się z gorącej Jamajki. Ma porywać i wręcz zmuszać do ruchu.

Więcej

STEP & SHAPE

Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów, zarówno w części pierwszej jak i przy wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Zajęcia te doskonale kształtują wszystkie partie ciała.

Więcej

POWER INTERWAŁ

Spalanie tłuszczu w rekordowym tempie! Trening odchudzający. Zajęcia polegają na wykorzystywaniu ćwiczeń w seriach o zmiennej intensywności, tworząc tym samym bardzo dynamiczny trening interwałowy.

Więcej

PŁASKI BRZUCH / JĘDRNE POŚLADKI

Jak sama nazwa wskazuje na zajęciach skupiamy się właśnie na tych częściach ciała, by je wysmuklić i wymodelować w jak najwłaściwszy sposób. Poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę!

Więcej

TABATA

Ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej).

Więcej

PILATES

Pilates to forma ćwiczeń fizycznych, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Pilates powinien być wykonywany pod okiem fizjoterapeuty.

Więcej

SZTANGI

Zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem: przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.

Więcej

STRETHING

Jeśli czujesz się spięty, odczuwasz zmniejszoną ruchomość czy sztywność w stawach – te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni.

Więcej

TBC

Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. To zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy unikają sal fitness, bojąc się, że nie poradzą sobie kondycyjnie.

Więcej